ТЕО зовнішнього транспорту металургійного заводу потужністю 3 млн. Тонн слябів на рік ТОВ «ВОРСКЛА СТАЛЬ»

ТЕО зовнішнього транспорту металургійного заводу виконано на замовлення Дніпропетровського інсти-тута Укрдіпромез. Будівництво заводу передбачається на території Кременчуцького району Пол-тавской області, в 10 км на північ від м Комсомольськ.
Річний вантажообіг ж.-д. перевезень металургійного заводу складе:
– По прибуттю – 18, 3 тис. Т .;
– По відправленню – 10,4 тис. Т.
Вагонооборот (прибуття та відправлення) – 962 вагона на добу.
В ТЕО передбачається будівництво наступних об’єктів:
– Розвиток ст. Південний парк з укладанням одного приймально-відправної колії і включенням стрілок і сигналів у пристрої електричної централізації;
– Розвиток ст. Шлюзи з укладанням двох приймально-відправних шляхів і включенням стрілок і сигналів у пристрої електричної централізації;
– Під’їзної ж.-д. шлях ст. Південний парк – ст. Заводська протяжністю 2,35 км;
– Під’їзної ж.-д. шлях ст. Шлюзи – ст. Заводська протяжністю 4,05 км;
– Будівництво автодоріг № 1 і № 2 з майданчиками і з’їздами до заводу загальною площею 61 тис. М2.
В ТЕО був зроблений вибір транспорту для доставки трудящих на завод. Пасажирські перевезення рекомендовано здійснювати автомобільним транспортом.
Додатковий штат працівників заводу, які обслуговують зовнішні перевезення складе 68 чол., “Укрзалізниці” – 6 чол.

Тривалість будівництва – 24 місяці.
Передбачене ТЕО будівництво об’єктів зовнішнього транспорту металургійного заводу дає можливість забезпечити своєчасну доставку вантажів та перевезення трудящих з урахуванням безпечного руху транспорту та оптимальних умов транспортування вантажів і обслуговування пасажирів.
Прогресивні проектні рішення:
електрична централізація стрілок і сигналів;
застосування місцевих будматеріалів (грунтів з відвалів);
цифрова АТС «Схід»;
енергоекономічних світильники з натрієвими лампами;
автоматичне керування зовнішнім освітленням.