«Реконструкція та розвиток зовнішнього ж.-д. транспорту у зв’язку зі збільшенням виробництва сталі до 7.5 млн. т на рік на Алчевському металургійному комбінаті »(дог. № 5274)
ТЕО реконструкції та розвитку зовнішнього залізничного транспорту виконано з урахуванням введення в експлуатацію конвертерного цеху і нової аглофабрики почергово (1-а черга – одна агломашина, 2 черга – дві агломашини) з продуктивністю до 12 млн. Т / рік агломерату.
В ТЕО передбачається будівництво об’єктів:
1 черга:
з’єднувальний електрифікованих залізничну колію ст. Кипуча (ст. Західна-сортувальн-ная) – ст. Північна-Технологічна, протяжністю 2.48 км з двома шляхопроводами тунельного типу на перетині залізничних шляхом копрового цеху.
2 черга:
винос головних шляхів “Укрзалізниці” з території АМК;
з’єднувальний шлях ст. Кипуча – ст. Північна;
два приймально-відправні колії на ст. Північна-Технологічна;
два гаража розморожування;
електрифікація: сполучних шляхів ст. Кипуча – ст. Північна, ст. Північна-Технологічна – ст. Комунарськ, приймально-відправних шляхів на ст. Північна і трьох шляхів на ст. Північна-Технологічна;
перевлаштування комунікацій, контактної мережі, СЦБ, автодоріг, під’їзної колії ЦТНП.
В ТЕО передбачені заходи, що забезпечують високу продуктивність праці, пожежна безпека, безпека праці працюючих, належні санітарно-гігієнічні умови.
У зв’язку з розвитком АМК і збільшенням вантажообігу обгрунтовано:
колійний розвиток і виконання приймально-здавальних операцій на ст. Північна;
придбання п’яти локомотивів серії ТГМ 6А;
включення в ЕЦ стрілок і сигналів станцій Північна і Північна-Технологічна (дозволить значно економити час на приготування маршрутів);
виконання сортування порожніх вагонів на ст. Північна-Технологічна по видах вантажів (для навантаження), власникам вагонів, а також відправлення надлишку порожняка на зовнішню мережу в сторону ст. Кипуча (дозволить знизити зайнятість колій на станціях Східна і Комунарськ).
Додатковий штат працівників ж.-д. транспорту АМК складе 284 чол., “Укрзалізниці” – 42 чол.
З введенням в експлуатацію об’єктів ж.-д. транспорту нової аглофабрики значно скорочується обсяг переробки вагонів на станціях Західна-Сортувальна і Рудна і штат працівників цих станцій.
Кошторисна вартість будівництва 1 черги в поточних цінах складе 43 млн. Грн, (СМР – 21,6 млн. Грн.), 2 черги – 318800000. Грн. (СМР – 187200000. Грн.).